2007-12-06
 12:54:24

Mindre krav från och med nu.


Jag tror att man måste ha lite mindre krav...
Just nu står jag på plats 1 i bostadskön för ett förstahandskontrakt vid Hässelby. Det är 27 kvm med balkong och 2700 kr i månaden. Helt okej. Det negativa är dock att det tar 30 minuter att åka in till stan. MEN... det kanske man kan leva med...? (inflytt 1 mars.... lääängde dit)
Jag kan ju alltid byta mot något närmare stan sen... om man hittar någon som vill det vill säga.
Ett förstahandskontrak är ju alltid ett förstahandskontrakt...
Den 11 december går annonsen ut, då blir det visning och står jag fortfarande kvar på förstaplats så kanske jag tar den.
Den som lever får se.


sara

Friiiiiida!! I stockholm ska vi bara dricka vin å ha roligt. Du, ja å Malin de kommer bli såååå bra.
Jag längtar som en tok efter er! Nu är jag själv i min lägehet å druckit en flaska vin. Om 1 vecka är jag inte här men har säkert druckit vin i alla fall. Puss på dej å hoppas du får mycke dricks ikväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: