2007-12-03
 14:40:25

De går bra nu...

Måndag igen!
Lördagen spenderades i Stockholm med mamma och en miljon andra människor. Dagen började dåligt och jag hittade INGENTING på stan. Men mot kvällen hittade jag en snygg jacka på Zara... absolut inget jag behövde, men åh så läcker! Till och med mamma gillade den... antar att 70-talet finns kvar i modet.
Jag har varit otroligt trött i helgen så jag orkade inte så mycket mer efter vår shoppingrunda. Så det var skönt att komma hem till mamma och pappa på lördagkvällen och få lite mat och värme.

Idag är jag tillbaka på jobbet igen, jag jobbar tills torsdag, sen är det provjobbning fredag-lördag på Teaterbaren och sen SVT på söndag igen. Idag var jag på ytterligare en anställningsintervju på ett hotell som frukostvärdinna. Där kommer jag inte få provjobba, för där fick jag jobbet direkt! =) Helt otroligt!!
Det går bra nu!
  Nu är jag istället orolig över bostad och vad som händer efter att mitt SVT-vikariat går ut. Tänk att man aldrig kan slappna av! oootroooligt! Men det brukar ju lösa sig som mamma å pappa säger.

Jag är glad!



Jag träffade tomten på NK, den riktiga tomten.


sara

Att tomten bor i norrland är en myt!
Grattis igen till jobbet...sjuuukt bra ju! Vet du va jag läste i en tidning... att kornprinsessan Viktoria hade romantisk middag med Daniel på teaterbaren. De du!!!
Eller hur, allting löser sig, de säger min pappa oxå. Så de måste ju vara sant.



PUBLICERAT: 2007-12-03, 15:35:40 | URL: http://nolita.blogg.se
Frida

whaaat! Är de sant! hihi vad spännande... ja tänk om jag får det jobbet också. Hjälp vad gör jag då, tre jobb! De kanske funkar ett tag :) Den som lever får se som man säger.


sussu

Heeej!!!!! Kul o se dig i söndags!!! Vilket fint o mysigt hus din brorsa o sara har köpt. Där ska de bli kul o ha lite fest. Jag har vart i e.tuna hela dagenn me pappa, han köpte en mercedes. Jätte fin. han som alltid vart en volvo människa men han föll för en svart mercedes års modell 02 tror jag det va. nu är jag hemma o värmer mig, piss väder ute. Köpte julblomma till köket så man får lite julkänsla men de kommer inte riktigt för vi har så stökigt pga renoveringen. Puss ses o hörs tjejen


göran

Du ska se att det fixar sig gumman, för eller senare!
Ledsen att fortsättningen på dagen inte blev lika bra som den började.

puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: