2007-12-25
 14:41:19

Återvändarkvällen

Julafton var på en måndag. Det kunde egentligen ha varit vilken måndag som helst, skillnade var bara att man fick lite sillsallad och paket. Det var mysigt när mormor och morfar kom, men det är egentligen dagen före och dagen efter jul som är roligast. Kan det ha att göra med allt vin som förekommer då?
För vin kan man ju inte dricka på Jesus födelsedag!?

Jag såg Karl Bertils Julafton, skjutsade hem mina morföräldrar vid halv åtta, sen avslutade jag, mamma och pappa julafton med att vara på akuten till klockan 02.00 på natten. Pappas fot hade svullnat upp och blivit dubbelt så stor på bara några timmar.
Under fem timmar på aktuen så fick pappa en spruta i magen och en ny tid till imorgon, (idag juldagen) då ska de kolla om han har fått någon blodpropp.

Svensk sjukvåd!!! Ja, jag säger då de....

Idag kom Petra förbi på lite kaffe. Vi prade skit och saknade varandra lite. Vem vet, vi kanske ses redan i februari igen. Hoppas de.
Petra hjälpte mig med min "frisyr" som jag tänkte ha ikväll på Safiren (dit ALLA Katrineholmare går varje juldag, fast ingen egenligen vill)

Det är inte varje dag man är färdigklädd och färdigsminkad redan vid kl: 13:00. Nu väntar jag på att Sandra ska hämta mig och skjutsa hem mig till henne, där vinet ska korkas upp!
Nu är det bara frukost, eller kanske en middag som saknas, sen är man redo för det första glaset av JP Chenet. My biggest love.


30-tals klänning och någon slarvig frilla.


ida

Nej men usch. stackars björn! hade ni skoj på juldan nu då? Första helgen i februari är nu preliminärt inplanerad, då blir det tjejfest i k-holm så infin dig och suit up! :P God fortsättning!krama



PUBLICERAT: 2007-12-27, 21:21:39 | URL: http://www.idapersson.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: